“Inbox.lv” iegādājas Igaunijas “Mail.ee”– izveido Baltijas mēroga e-pasta servisu


janvāris 16,2015

Latvijas nacionālajam e-dienestam “Inbox.lv” iegādājoties Igaunijas “Mail.ee” izveidots Baltijas mēroga e-pasta un citu e-pakalpojumu sniedzējs, informēja SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

Līdz šim “Inbox.lv” bija izvērsis savu darbību Latvijā, kā arī Lietuvā ar zīmolu “Inbox.lt”. Pēc darījuma, kas tika noslēgts šā gada nogalē, e-pasta servisa kopējais aktīvo lietotāju skaits visā Baltijā pārsniegs 1,7 miljonus.

“Šis ir bijis viens no SIA “Inbokss” ilgtermiņa mērķiem – attīstīt plašu lietotāju bāzi Latvijā un paplašināties Baltijas mērogā. Kā Latvijas tirgus līderis mēs jau ilgstoši pētījām iespējas Igaunijā, lai arī tajā ieietu kā vadošie savā segmentā,” teica Griķis. Kompānijas vadītājs piebilda, ka uzņēmums turpmāk plāno pamatīgāk nostiprināties Lietuvas tirgū, paplašinot piedāvāto pakalpojumu klāstu.

“Mail.ee” pakalpojumu Igaunijā izveidoja un līdz šim uzturēja “Tele2 Eesti AS”, kas pārdeva e-pasta servisu, lai fokusētos uz uzņēmuma pamatpakalpojumiem – telekomunikācijām, sacīts kompānijas paziņojumā. Patlaban “Mail.ee” ir vairāk nekā 400 000 lietotāju kontu.

“Ar šo darījumu iegūs gan lietotāji, gan “Tele2”, gan “Inbox.lv”, kam būs spēcīgi pamati darbības uzsākšanai Igaunijas tirgū,” sacīja Igaunijas “Tele2” vadītājs Argo Virkenbaus.

Darījuma summa, kas mērāma sešiem cipariem, atbilstoši līgumam ir konfidenciāla un netiek izpausta.

Pēc Griķa sacītā, “Mail.ee” lietotāji jau ir ieguvēji. Piemēram, pastkastītes ietilpība, salīdzinot ar līdzšinējo, tika palielināta 1000 reižu, proti, līdz 20 GB, pielikumā tagad var nosūtīt līdz pat 50 MB lielas datnes, tāpat ir vienkāršota saskarne un citas funkcijas. Turklāt jau februāra sākumā “Mail.ee” lietotājiem, līdzīgi kā “Inbox” lietotājiem Lietuvā un Latvijā, būs pieejama mobilā aplikācija e-pastu pārskatīšanai.

“Tā ir SIA “Inbokss” politika – ikvienam lietotājam piedāvāt vienlīdz augstu un kvalitatīvu servisu, turklāt bez maksas. To ļauj nodrošināt mūsu biznesa modelis, ko turpināsim arī Igaunijā, proti, reklāmas izvietošana portālā,” skaidroja Griķis.

Valdes priekšsēdētājs arī norādīja, ka šī apvienošanās ļaus izveidot vienotu reklāmas platformu visās trijās Baltijas valstīs. Pēc Griķa teiktā, SIA “Inbokss” ieiešana Igaunijas tirgū ir izdevīga arī reklāmdevējiem, jo pašlaik mediju skaits, kas savā platformā var nodrošināt reklāmu visās trīs Baltijas valstīs vienlaikus, ir neliels.

SIA “Inbokss” apgrozījums 2013.gadā bija 2,706 miljoni eiro.

“Mail.ee” Igaunijas tirgū ir vairāk nekā 13 gadu un ir viens no lielākajiem Igaunijas e-pasta servisiem ar kopējo lietotāju skaitu 420 tūkstoši.

“Inbox.lv” jau vairāk nekā desmit gadu ir Latvijas lielākais daudzfunkcionālais portāls, kas saviem lietotājiem piedāvā plašu pakalpojumu klāstu – sākot no e-pasta un failu apmaiņas pakalpojumiem, beidzot ar izklaidi – spēlēm, iespējām augšupielādēt un dalīties ar savām fotogrāfijām.

Pēc TNS Latvia Digital pētījuma datiem, “Inbox.lv” 2014. gada pavasarī vismaz reizi nedēļā lietoja 853 000 Latvijas pastāvīgo iedzīvotāju, kas vecāki par 6 gadiem, turklāt jau trešo gadu pēc kārtas “Inbox.lv” ir Latvijas mīlētākais pašmāju zīmols.


Šis ieraksts tika publicēts Preses relīzes ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Comments are closed.