Сентябрь 25,2011

(Latvian)

Jau septembra beigās, ceturtdien, 29.septembrī, notiks ikgadējā pētījuma “Mīlētāko zīmolu tops” sumināšanas ceremonija, kurā tiks paziņoti Latvijā mīlētākie zīmoli, kā arī ietekmīgākais, kvalitatīvākais, izdevīgākais, unikālākais un asociētākais zīmols. 2011.gada rezultātus ar nepacietību gaida arī Inbox.lv. Pēdējos divus gadus Inbox.lv šajā topā ir ieņēmis augsto 3.vietu, atpaliekot vien no “Google” un “Nokia”. Tādējādi Inbox.lv ir mīlētākais no pašmāju zīmoliem. Kā būs šogad?

“Mīlētāko zīmolu tops” šogad tiks noteikts jau septīto gadu pēc kārtas. “Mīlētāko zīmolu topu” organizē “DDB Latvia” un žurnāls “Kapitāls”, atbalsta “TNS”, “Soon” un “Cube”.

“Šogad tiek izvērtēti 439 zīmoli 46 dažādās kategorijās, tie ir gan pašmāju zīmoli, gan arī Latvijas iedzīvotājiem pazīstami ārzemju zīmoli. Mīlētākais zīmols tiks noteikts ka, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand CapitalTM metodoloģiju, kas apskata patērētāju attiecību stiprumu ar zīmolu, novērtējot gan vēlmi iegādāties, gan viedokli par zīmolu” precizē “Mīlētāko zīmolu tops” projekta vadītāja Linda Vīksne no aģentūras “DDB Latvia”. Patērētāju un zīmola attiecību intensitāte tiek izteikta vairāku līmeņu skalā, sākot no vienaldzības līdz mīlestībai. Zīmola mīlētāji ir tie cilvēki, kas atzīmējuši, ka konkrēto zīmolu nākamajā iepirkšanās reizē to noteikti iegādātos, un ka tas ir viens no viņa iecienītākajiem. Tieši šo cilvēku daudzums sabiedrībā nosaka zīmola vietu Latvijas “Mīlētāko zīmolu topā”.

Daudz ir diskutēts par to, vai vārds “mīlētākais” ir atbilstīgākais. Linda Vīksne skaidro, ka tas ir skanīgs nosaukums un to vairāk vajadzētu uztvert kā piesaistošu nosaukumu, nevis burtiski. Par zīmola mīlētājiem tiek saukti tie patērētāji, kuriem zīmols kļuvis par iecienītāko izvēli.

“Mīlētāko zīmolu topa” iepriekšējo gadu dati liecina par interneta strauju kāpumu Latvijas iedzīvotāju un patērētāju skatījumā, jo “Mīlētāko zīmolu topa” augšgalā atradās daudz interneta portālu un interneta pakalpojumu sniedzēju,” norāda Inbox.lv valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

“Globālās konkurences apstākļos lietotājiem Latvijā neinteresē Latvijas ekonomikas diagnozes. Lietotāji vēlas saņemt labāko pakalpojumu. Un ja mēs gribam vietējā tirgū konkurēt ar tādiem “monstriem” kā Google, Yahoo u.c., tad mums ir jābūt tikpat aktīviem, lai arī cik tas šobrīd grūti nebūtu. Šis ir ļoti atbilstošs laiks pilnveidot esošos produktus, lai nodrošinātu Inbox.lv lietotāju lojalitāti,” komentējot aizvadītā gada “Mīlētāko zīmolu topa” rezultātus sacīja Andris Griķis.

 

Запись опубликована в рубрике Пресс-релизы. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Comments are closed.