oktoober 11,2011

(Latvian)

“Inbox.lv ir ļoti pateicīgs visiem lietotājiem par lojalitāti, kas ir neapšaubāma, jo nu jau trešo gadu Inbox.lv ir starp trim Latvijā mīlētākajiem zīmoliem. Turklāt šogad esam pacēlušies no trešās uz otro vietu, atpaliekot vien no Google,” uzzinot par šī gada Latvijas mīlētāko zīmolu topa rezultātiem, pēc balvas saņemšanas teica Inbox.lv valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

“Ar topā esošo līderi Google mums cīnīties nav viegli, jo Google ir ne tikai Latvija topa, bet arī daudzu globālo reitingu līderis. Taču mēs varam būt ļoti lepni par to, ka Latvijas tirgū, salīdzinoši ar citās valstīm, spēku samērs starp globāli strādājošo Google un vietējo, ir ļoti par labu mums. Daudzās valstīs šādi vietējie nemaz nepaspēja izveidoties vai arī bija spiesti padoties. Inbox.lv šobrīd Latvijas tirgū jūtas ļoti stabili un droši,” uzskata Andris Griķis.

“Es domāju, ka mūsu panākumu pamatā ir Inbox.lv darbības drošums un stabilitāte. Ikviens mūsu lietotājs ir pārliecinājies par to, cik pastāvīgi droši darbojas Inbox.lv. E-pasts un pielikumi, kā arī fotogrāfijas un faili vienmēr atrodas tur, kur lietotājs tos ir noglabājis. Mums rūpes par drošību un stabilitāti šķiet pašsaprotamas, taču mēs arī zinām, cik daudz neērtības un pat traģēdijas bijušas lietotājiem saskarsmē tādiem pakalpojumu sniedzējiem, kuri vairāk rūpējas par savu atraktivitāti un tūlītēju peļņu,” stāsta Inbox.lv produktu vadītāja Nataļja Grigorjeva.

“Domājams, ka Latvijā jau ir grūti atrast tādu interneta lietotāju, kurš ne reizi nav sūtījis vai saņēmis sūtījumu no Inbox.lv uzturētas e-pasta adreses. Tāpēc nu jau vairākus gadus Inbox.lv sevi dēvē par Nacionālo e-dienestu, jo uzņēma darbība skar lielāko Latvijas iedzīvotāju daļu. Tas ir gan pagodinājums, gan arī liela atbildība, kuru izprotam,” informē Nataļja Grigorjeva.

Inbox.lv ir ne tikai e-pasta pakalpojuma sniedzējs, lai gan vairums lietotāju tieši ar e-pastu asociē Inbox.lv. Bet bez e-pasta vēl ir arī foto.inbox.lv galerijas, kur iespējams izvietot ļoti daudz fotogrāfijas, kuras var sagrupēt, rediģēt, komentēt un piedāvāt citiem lejuplādēt. Lielākus failus var uzglabāt un pārsūtīt files.inbox.lv. Aizvien plašākas kļūst arī atpūtas iespējas, tai skaitā games.inbox.lv, prāta asināšana ar smart.inbox.lv, kā arī smieklīgās anekdotes, fotogrāfijas, videoklipi iekš fun.inbox.lv.

“Mēs šobrīd pamatoti lepojamies ar to, ka vairums Latvijas iedzīvotāju savu privāto e-pastu atver Inbox.lv, taču, domājot par nākotni, mums jādomā arī par to, kā piesaistīt skolēnus, jo pēc gadiem desmit šodienas skolēni būs Inbox.lv aktīvākā auditorija. Mums jau savlaicīgi ir jāpieradina skolēnus lietot e-pastus. Pieaugušajiem šis saziņas veids lielas pašsaprotams, taču bērni e-pasta vietā bieži izmanto sociālos tīklus, tāpēc, rūpējoties par e-pasta ilgtspēju, domājam arī par skolēnu piesasitīšanu,” uzskata Inbox.lv mārketinga vadītāja Elizabete Piuse, atgādinot, ka piemēram Facebook izveidotājs Marks Cukerbergs iepriekš bija prognozējis, ka ar laiku e-pasta funkcijas pilnībā pārņems sociālie tīkli.

Daudz ir diskutēts par to, vai vārds “mīlētākais” ir atbilstīgākais un piemērotākais. Elizabete Piuse, atsaucoties uz pētījuma organizatoru teikto, skaidro, ka tas ir skanīgs nosaukums un to vairāk vajadzētu uztvert kā piesaistošu nosaukumu, nevis burtiski. Par zīmola mīlētājiem tiek saukti tie patērētāji, kuriem zīmols kļuvis par iecienītāko izvēli.

 

This entry was posted in Press releases. Bookmark the permalink.

Comments are closed.