“Inbox.lv” – most loved brand, created in Latvia


spalio 2,2013

Sorry, this post is available only in latvian.

Informācija medijiem

„Inbox.lv” ir mīlētākais Latvijā radītais zīmols, ko apliecina šā gada Mīlētāko zīmolu topa rezultāti, kur „Inbox.lv” ieņem augsto otro vietu, vien nedaudz atpaliekot no saraksta līdera „Google”, pastāstīja SIA „Inbokss” Pārdošanas vadītājs Andis Kulinskis.

„DDB Latvija” sadarbībā ar „GfK Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls” veidotā topa dati arī liecina, ka pakāpeniski turpina pieaugt „Inbox.lv” zīmola mīlētāju īpatsvars. Ja pērn tad bija 45,7%, tad šogad tas ir palielinājies līdz 47%.

„E-pasts mūsdienās ir kā ieeja interneta pasaulē, kā pase, tādēļ varam tikai lepoties ar mūsu lietotāju mīlestību. Interneta medijiem svarīgākais ir saturs un funkcionalitāte, tādēļ esam aktīvi strādājuši pie produktu un pakalpojumu attīstības, tiecoties uz lietotāju veidotu saturu,” uzsvēra Kulinskis.

Gadu gaitā „Inbox.lv” ir kļuvis par multifunkionālu portālu, piedāvājot saviem lietotājiem visplašāko pakalpojumu klāstu, sākot no e-pasta un failu apmaiņas, beidzot ar spēlēm, iespējām dalīties ar savām fotogrāfijām, utt.

„Vienlaikus „Inbox.lv” ir aktīvi iesaistījies visdažādākajos Latvijas iedzīvotājiem būtiskos pasākumos, atbalstot Dziesmu svētkus, „Rīgas Dinamo” spēles u.c. Nesen, iestājoties par radošu un talantīgu cilvēku atbalstu, kļuvām arī par labdarības iniciatīvas „Labie darbi” informatīvo atbalstītāju. Turpmāk „Inbox.lv” lietotāji varēs iepazīties ar „Labie darbi” projektiem un balsot par tiem īpaši izveidotā sadaļā,” sacīja Kulinskis.

„Inbox.lv” Latvijas mīlētāko zīmolu topā kopumā ir jau kopš 2006.gada, bet tieši pēdējos četros gados zīmols ir iekļuvis un saglabājis stabilas pozīcijas TOP3. 2011. un 2012. gadā iedzīvotāji ierindoja „Inbox.lv” jau otrajā vietā.

Atbilstoši jaunākajiem TNS datiem „Inbox.lv” mēnesī ir vairāk nekā 806 tūkstoši aktīvie lietotāji. Pēdējā gada laikā portāls ir investējis gan klientu servisa uzlabošanā, gan, sekojot līdzi tirgus tendencēm, ērtas un funkcionālas mobilās versijas izstrādē. Jāmin, ka „Inbox.lv” mobilās versijas lietotāju skaits ir sasniedzis aptuveni 150 tūkstošus.

“Mīlētāko zīmolu tops” tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido “DDB Latvija” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “GfK Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls”.

Papildu informācija:
Tija Ezeriņa
Public ID group projektu direktore
M: 29719893
E-pasts: tija.ezerina@publicid.lv

 

This entry was posted in Press releases and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.