Inbox.lv ir ilggadējs “Bildes” informatīvs atbalstītājs, tāpēc sākot ar septembri tiek uzsākta aktīva informatīvā kampaņu par oktobra beigās gaidāmo festivālu “Bildes 2011”. Festivāla koncerti notiks Lielajā Ģildē un Rīgas Kongresu namā, savukārt t/c “Spice Home” no 6. līdz 25.oktobrim būs apskatāma “Bilžu” izstāde “Mandalas”, kur būs apkopoti darbi no Bilžu vasaras nometnes, kā arī rudenī veidoti mūziķu, mūziķu bērnu, mākslinieku, arhitektu, aktieru, fotogrāfu un žurnālistu mākslas darbi.
Festivāls iesāksies 16.oktobrī ar folkkoncertu Lielajā Ģildē. 17.oktobrī jauno dziesminieku autorvakars, 18.oktobrī blūza koncerts. Rīgas Kongresu namā 27.oktobrī būs jauno grupu un “Bilžu” veterānu kopprojekti, 28.oktobrī sevi jau pieteikušās, ne tika jaunās grupas,29.oktobrī dienas koncerts bērniem, bet vakarā “Bilžu” veterānu koncerts.
Sīkāk skatīt http://www.bildes.lv.
“Latvijas kultūras dzīvē Inbox.lv ieņem ļoti nozīmīgu vietu – esam kā tilts starp pasākumu organizatoriem un to potenciālajiem apmeklētājiem. Katru mēnesi gandrīz 800 000 Inbox.lv lietotāju uzzina par aktuālajiem pasākumiem mūzikas, kultūras un sporta dzīvē tieši no Inbox.lv. Pasākumu organizatori izvēlas Inbox.lv kā savu informatīvo partneri ilgstošā laika posmā – mums ir izveidojies stabils partneru loks, kuru organizētos pasākumus jau atbalstām gadu no gada un kuri mums ir pateicīgi un augsti novērtē mūsu atbalstu – vienmēr saņemam pozitīvas atsauksmes un pateicības vārdus pēc pasākuma norises,” stāsta Inbox.lv mārketinga vadītāja Elizabete Piuse.
“Man izveidojušās attiecības ar Inbox.lv ir ļoti patīkamas. Kad ierados te pirmo reizi, man pretim sēdēja tipisks IT nozares pārstāvis, ģērbts sportiskā apģērbā, taču saruna bija ļoti lietišķa, ātra un vienkārša. Viņš teica, ka viņam patīkot, ko mēs “Bildēs” darām, tāpēc Inbox.lv šo projektu noteikti informatīvi atbalstīšot,” iepazīšanos ar Inbox.lv atceras “Bildes” organizatore Tija Auziņa. Viņa arī piebilst, ka dažkārt, uzrunājot potenciālos sadarbības partnerus, ir jāapraksta milzumdaudz papīra un ir ilgi jāgaida atbildes, taču ar Inbox.lv viss bija savādāk. “Pēc kopīgi īstenota projekta ar prieku pateicāmies Inbox.lv, un vēl lielāks bija mūsu prieks par to, ka redzējām, ka arī Inbox.lv ir ļoti priecīgs pateicības rakstu saņemt, kā arī sadarboties ar mums.”
“Es domāju, ka interneta reklāmai šobrīd ir ļoti liela jēga, it sevišķi, lai uzrunātu jauniešus. Šī informācija pienāk klāt, tai nav jāiet uz avīžu kiosku. Internetu kā komunikācijas līdzekli izmantojam jau vairāk nekā 10 gadus, jo tā var gan informāciju gan operatīvi papildināt, gan arī vienkopus apkopt ļoti daudz aktualitātes, vēsturiskus materiālus, kā arī pievienot foto, audio un video materiālus,” par interneta reklāmas priekšrocībām stāsta Tija Auziņa.
“Šis būs jau 26.gads, kopš organizējam “Bildes”. Iesākumā kā galvenais informācijas kanāls bija afišas, kuras turklāt paši arī zīmējām. Kā nākošais attīstības posms bija drukātās afišas. Tad jau radās iespēja reklamēties avīzēs, tai skaitā arī tika publicētas reportāžas. Tad nāca laiks ar radio un TV reklāmām, kam vēlāk sekoja internets. Arī festivāls “Bildes” šo visu masu komunikāciju attīstības ciklu ir izdzīvojis,” atceras Tija Auziņa. Viņa mēdz brīnīties par to, kā savulaik cilvēki šādu festivālus ir bijuši spējīgi saorganizēt bez mobilajiem telefoniem un interneta, taču tagad tas šķiet gandrīz neiespējami.
“Pati, neslēpšu, e-pastu izmantoju salīdzinoši maz. Vairāk to izmanto mani darbinieki. Es tuviem cilvēkiem joprojām rakstu vēstules ar roku. Tad nav gan tie saīsinājumu, pie katra vārda tiek piedomāts, un šādas vēstules ir vairāk no sirds un personiskākas. Zinu, cik pašai ir liels prieks saņemt šādas, ar roku rakstītās vēstules,” tā Tija Auziņa, aicinot interneta laikmetā nepiemirst arī rakstīšanu ar roku.