„Inbox.lv” kļūst par oficiālo „Cannes Lions” pārstāvi Latvijā


oktobris 21,2013

Reklāma ir kļuvusi par neatņemamu popkultūras daļu – tajā atspoguļojas laikmets, kurā dzīvojam. Tieši tāpēc „Inbox.lv” lepojas, ka nule kļuvis par prestižā starptautiskā radošuma festivāla „Cannes Lions” jeb „Kannu Lauvas” ekskluzīvo pārstāvi Latvijā.

Inbox.lv” sadarbība ar festivālu ilgs līdz pat 2015.gadam. Tā būs iespēja iepazīties ar saturiski un vizuāli kvalitatīvu materiālu, pie kā darbojušies pasaules radošākie prāti – tā ir rokas turēšana uz laikmeta pulsa. „Inbox.lv” dota godpilnā iespēja dalīties ar šo gan ar nozares profesionāļiem, gan Latvijas iedzīvotājiem.

„Cannes Lions” ir radošajai industrijai nozīmīgākais pasākums, kurā plašāka sabiedrība vienkopus var aplūkot labāko, kas paveikts pasaules reklāmas sfērā. Festivālā ik gadus izvērtēšanai tiek iesniegti 34 tūkstoši reklāmu, un vairākkārt tajā prezentēti arī latviešu autoru darbi, kuri izcīnījuši apbalvojumus un starptautisku atzinību. Šogad, festivāla sešdesmitajā pastāvēšanas gadadienā, tas pulcināja vairāk nekā 11 tūkstošus radošās nozares pārstāvjus no 90 pasaules valstīm.

„Cannes Lions” oficiālā pārstāvība nozīmē ekskluzīvu piekļuvi festivāla pasākumiem un materiāliem; vienlaikus nākamos divus gadus portāla uzdevums būs šo festivālu popularizēt šeit, Latvijā, un organizēt virkni ar to saistītus pasākumus.

Neatņemama festivāla sastāvdaļa, kurai ir būtiska nozīme industrijas attīstībā, ir atsevišķi jaunajiem talantiem rīkotais konkurss „Young Lions”. Šis konkurss jaunajiem „reklāmas lauvēniem” tiek rīkots ar mērķi izglītot un paaugstināt to profesionalitāti. Tieši tāpēc „Inbox.lv” ir patiesi priecīgs par piešķirto atbildību vadīt tā atlases kārtu Latvijā.

Šis ieraksts tika publicēts Jaunumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Comments are closed.