Inbox.lv uzlabotais lietotāju atbalsts – tagad vēl ātrāks, vēl precīzāks, vēl efektīvāks


septembris 9,2013

Kā jau ikvienam e pasta pakalpojumu sniedzējam, arī „Inbox.lv” mērķis ir nodrošināt nemainīgi augstu pakalpojuma kvalitāti; bet, ja nu tomēr kādreiz gadās kāda ķibele, tad ātri to atrisināt. Tāpēc esam padomājuši par lietotāju atbalsta sistēmu, kas pēc virknes uzlabojumu ir kļuvusi vēl ātrāka, precīzāka un efektīvāka.

Tagad „Inbox.lv” klientu atbalsta sistēma ir pilnībā centralizēta. Turpmāk, kad kopīgajā lietotāju atbalsta e-pastā support@inbox.lv saņemsim Tavu vēstuli ar kādu jautājumu, tā automātiski tiks pārvirzīta uz atbilstošāko blakussadaļu – „uzturēšana”, „atbalsts”, „atsauksmes” vai citu. Vēstule nonāks pie konkrētās jomas speciālista ar plašāko pieredzi šāda tipa jautājumu risināšanā – tā lietotāji uz saviem jautājumiem varēs rast ātrākas un precīzākas atbildes.

Tāpat jaunā sistēma būtiski uzlabos arī iekšējās informācijas apriti, gādājot, lai Tu uz savu jautājumu iegūtu iespējami izsmeļošāku atbildi. Situācijas risināšanā var iesaistīties ikviens „Inbox.lv” pārstāvis, kurš darbojas „helpdesk” – ja kādam būs vērtīga pieredze, komentārs, padoms, ko sniegt, tas varēs vienkārši un ērti iesaistīties risināšanas procesā.

Esam būtiski uzlabojuši arī „helpdesk” sistēmas procesu pārvaldību. Pirmkārt, katra lietotāja vēstulei tiek noteikts atbildīgais – šim ekspertam jārūpējas, lai jautājums tiktu atrisināts līdz galam, un mūsu lietotājs saņemtu atbildi. Otrkārt, ja sākotnējais atbildīgais dodas atvaļinājumā vai atrodas prombūtnē, atbildes sniegšana automātiski tiek uzticēta citam darbiniekam. Tā „Inbox.lv” garantēs saviem lietotājiem kvalitatīvu un savlaicīgu atbalstu!

Cerot, ka ikdienā tomēr viss būs kārtībā, lietotāju atbalsta komanda atgādina, ka e pasta adrese Taviem jautājumiem un neskaidrībām par „Inbox.lv” pakalpojumiem ir support@inbox.lv.

Šis ieraksts tika publicēts Jaunumi. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Comments are closed.