Inbox.lv atbalsta dienests


novembris 14,2016

Palīdzēs vienmēr!

     Mēs novērtējam katru mūsu lietotāju un cenšamies nodrošināt, lai darbs ar e-pastu un citiem mūsu produktiem būtu vēl ērtāks un vieglāks. Produktu uzlabojumi notiek nepārtraukti – dizains kļūst arvien intuitīvāks, funkcijas vēl tehnoloģiskākas, bet par pašu galveno mēs allaž esam uzskatījuši cilvēcisko faktoru. Tāpēc mums ir svarīgi nodrošināt saviem lietotājiem augstas kvalitātes atbalsta servisu.

   Jāatzīmē, ka Inbox.lv ir viens no retajiem Latvijas portāliem, kas piedāvā lietotājiem bezmaksas tehnisko atbalstu, ne tikai izmantojot e-pastu, bet arī tālruni. Lai padarītu pieprasījumu apstrādi vēl efektīvāku, esam ieviesuši jaunu tālruņa numuru – 82000, ar mērķi uzlabot apkalpošanas kvalitāti, sniedzot operatīvu palīdzību tehnisku problēmu risināšanā. Palīdzību iespējams saņemt latviešu, krievu, angļu un pat igauņu valodā.

   Vēlamies arī atgādināt, ka atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem Jūs varat ātri un ērti atrast mūsu portāla Palīdzības sadaļā, kuru šogad esam  uzlabojuši. Ja iepriekš šajā lapā bija pieejama Atsauksmju forma, ar vienu iespēju nosūtīt savu jautājumu, tad tagad šeit ikviens var atrast īsas atbildes uz lietotāju biežāk uzdotajiem jautājumiem. Visi jautājumi ir sadalīti vairākās sadaļās, ko atdala spilgtas, viegli saprotamas ikonas. Katrā sadaļā ir ne vairāk kā 5 jautājumi ar īsiem aprakstiem un saitēm uz detalizētāku informāciju, kas padara darbu šajā sadaļā ļoti vienkāršu un patīkamu.

Tomēr, ja Jūs nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, mēs vienmēr būsim priecīgi palīdzēt jums pa tālruni 82000.

Šis ieraksts tika publicēts Jaunumi, Ziņas ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Comments are closed.