“Cannes Lions 2017”, jeb kā mums šogad gāja starptautiskajā radošuma festivālā.


augusts 1,2017

    Starptautiskais radošuma festivāls “Cannes Lions” (tulk. Kannu Lauvas) ir nozīmīgākais mārketinga un reklāmas industrijas pasākums visā pasaulē, kas tradicionāli, katru gadu norisinās Kannās, Francijā. Nu jau ceturto gadu pēc kārtas portāls Inbox.lv ir “Cannes Lions” oficiālais pārstāvis un šogad arī galvenais konkursa ģenerālsponsors Latvijā.

     Šogad, Young Lions konkursa “Cyber” kategorijā piedalījās teju piecdesmit labākās komandas no visas pasaules – katra komanda 2 personu sastāvā. Inbox.lv organizētajā nacionālajā atlasē uzvarēja un iespēju pārstāvēt Latviju Kannās ieguva Rihards Gromuls un Andrejs Kirma, kuri radošuma festivāla ietvaros paspēja ne tikai pierādīt savas spējas un iegūt daudz jaunas zināšanas, bet arī kļūt par diviem no kopumā astoņiem galvenajiem varoņiem amerikāņu mediju grupas “Wired” dokumentālajā filmā “Future Face of Creativity”. Kā skaidro paši filmas producenti, filmā ietverti kopumā astoņi, viņuprāt, spilgtāko “Kannu Lauvu” dalībnieku portreti.

     “Kannās izjutām visu emociju gammu – gan prieku, gan asaras. Pats konkurss bija grūtāks, nekā gaidījām – kaut vai tikai emocionāli. Taču kopumā tas, protams, ir neaprakstāmi – atrasties tāda līmeņa pasākumā, turklāt vēl kļūt par varoņiem dokumentālajā filmā. Sastaptie cilvēki, jauniegūtie kontakti un zināšanas ir lielākā vērtība,” komentē Rihards. Jāatzīmē, ka šis gads bija īpašs arī ar to, ka Inbox.lv sadarbībā ar augstskolu Riseba.lv organizēja konkursu, kurā studentiem bija jāizveido orģināls risinājums sagatavotam darba uzdevumam. Konkursa uzvarētāja gudrā un talantīgā Lelde Veinberga kļuva par vienīgo „Roger Hatchuel Academy” dalībnieci no Latvijas, kura no 18. līdz 23. jūnijam devās uz Kannām, lai smeltos jaunas zināšanas. Roger Hatchuel akadēmijā ik gadu tiek uzņemti tikai 35 studenti no visas pasaules.

   “Jau vairākus gadus portāls Inbox.lv ir oficiālais festivāla pārstāvis Latvijā. Mēs ticam, ka, palīdzot augt jaunajiem talantiem, rūpējamies par nozares attīstību valstī kopumā. Mūsu moto ir “Vienot savējos lielām lietām”, un mūsu pašu jauniešiem nodrošināt dalību šajās starptautiskajās sacensībās šo mērķi iemieso vistiešākajā nozīmē,” saka SIA INBOKSS valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

Šis ieraksts tika publicēts Jaunumi, Ziņas. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Comments are closed.