„Inbox.lv” kļūst par pasaulē prestižākā radošuma festivāla „Cannes Lions” ekskluzīvo pārstāvi Latvijā


oktobris 4,2013

Informācija medijiem

„Inbox.lv” nule noslēdzis līgumu ar prestižo radošuma festivālu „Cannes Lions” jeb „Kannu Lauvas”, kļūstot par tā ekskluzīvo pārstāvi Latvijā līdz pat 2015.gadam un iegūstot iespēju dalīties ar pasaulē labākajiem reklāmas materiāliem gan ar profesionāļiem, gan sabiedrību kopumā, pastāstīja SIA „Inbokss” pārdošanas vadītājs Andis Kulinskis.

Festivāls „Cannes Lions”, kura vēsture meklējama 1954.gadā, ir kļuvis par nozīmīgāko radošās industrijas pasākumu, ar kura palīdzību plašāka sabiedrība vienkopus var redzēt vislabākos reklāmas darbus no visas pasaules. Šajā festivālā vairākkārtīgi prezentēti Latvijas darbi, kuri ir izcīnījuši arī apbalvojumus un starptautisku atzinību.

„Reklāma ir neatņemama popkultūras daļa, tajā atspoguļojas laikmets, kurā dzīvojam. Teju ikviens reklāmists sapņo radīt patiesi labu reklāmu, ko cilvēki atcerētos gadiem, par ko smietos, citētu un stāstītu draugiem. Tieši tādēļ ir svarīga dalība pasaulē atzītos festivālos, jo tas ļauj pacelt mūsu industrijas latiņu, lai arī pie Latvijas iedzīvotājiem nonāktu saturiski un vizuāli kvalitatīvs materiāls,” uzsvēra Kulinskis.

„Cannes Lions” oficiālā pārstāvība nozīmē ekskluzīvu piekļuvi festivāla pasākumiem un materiāliem, iespēja nominēt Latvijas žūrijas locekļus dalībai festivālā; vienlaikus nākamos divus gadus portāla uzdevums būs šo festivālu popularizēt šeit, Latvijā, un organizēt virkni ar to saistītus pasākumus.

„Mūsdienās tehnoloģijas ir mainījušas veidu, kā uztveram un patērējam informāciju, lielā mērā esam pārorientējušies uz digitālo pasauli. Arī „Cannes Lions” ir sekojuši līdzi laikam un tagad jau festivālā vesela diena tiek veltīta tieši tiešsaistes risinājumiem. Tādēļ ir saprotami, ka Latvijā kā oficiālais partneris ir izvēlēts interneta un digitālās nozares pārstāvis, lielākais multifunkcionālais portāls valstī,” skaidroja Kulinskis.

Festivāls, kas tradicionāli norisinās jūnijā Kannās, šogad svinēja savu sešdesmito pastāvēšanas gadadienu, kopā pulcinot aptuveni vairāk nekā 11 tūkstošus radošās nozares pārstāvjus no 90 pasaules valstīm. Ik gadus „Cannes Lions” izvērtēšanai tiek iesniegti aptuveni 34 tūkstoši darbu.

Neatņemama „Cannes Lions” daļa ir izglītošana un profesionalitātes paaugstināšana, tādēļ atsevišķi tiek rīkots konkurss jaunajiem talantiem – „Young Lions”, par kura atlases kārtu Latvijā līdz 2015.gadam būs atbildīgs „Inbox.lv”.

Inbox.lv” jau vairāk nekā desmit gadus ir Latvijas lielākais multifunkcionālais portāls, kas saviem lietotājiem piedāvā plašu pakalpojumu klāstu – sākot no e-pasta un failu apmaiņas pakalpojumiem, beidzot ar izklaidi – spēlēm, iespējām augšupielādēt un dalīties ar savām fotogrāfijām u.tml. Atbilstoši TNS jaunākajiem datiem Inbox.lv ir vairāk nekā 800 tūkstošu aktīvo lietotāju, turklāt jau ceturto gadu pēc kārtas Inbox.lv ir Latvijas mīlētāko zīmolu TOP3.

Papildu informācija:
Tija Ezeriņa
Public ID group projektu direktore
M: 29719893
E-pasts: tija.ezerina@publicid.lv


Šis ieraksts tika publicēts Preses relīzes ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Comments are closed.