Nepieciešama palīdzība? Saruna ar Eviju Gricjunaiti, Inbox.lv klientu atbalsta menedžeri


oktobris 1,2012

Klientu apkalpošana vienmēr bijusi viena no Inbox.lv galvenajām prioritātēm. Lai lietotāji pēc iespējas īsākā laika posmā rastu palīdzību, tiek piedāvāts interneta videi netradicionāls risinājums – ne vien elektroniska, bet arī telefoniska saziņa. Uz sarunu aicinājām šīs nodaļas atbildīgo personu, klientu atbalsta menedžeri Eviju Gricjunaiti.

Inbox.lv jau piecus gadus ir Latvijas vadošais interneta portāls. Kā to vērtējat?

Es pievienojos Inbox.lv komandai 2007. gadā, laikā, kad izvirzījāmies vadībā. Tas uzlika papildus atbildību – nokļūt augšgalā ir viens, bet tajā noturēties – pavisam kas cits. Interneta lietotājiem ir izvēles iespēja starp dažādiem portāliem. Viņi izvēlas labāko! Tas, ka piecu gadu laikā esam nostiprinājuši savas pozīcijas, pierāda, ka lietotāji ir apmierināti ar mūsu darbu.

Kāpēc, Jūsuprāt, cilvēki „nemet plinti krūmos” un nepāriet pie cita e-pakalpojumu sniedzēja, bet gan vēršas pēc palīdzības un risina sarežģījumus?

Atbilde ir acīmredzama – viens zvans un jautājums atrisināts! Inbox.lv lietotājiem ir izvēle sazināties caur e-pastu, Skype vai pa telefonu. Galvenokārt, priekšroka tiek dota e-pastam, bet tie, kuri vēlas atbildi saņemt nekavējoties, zvana. Tas ir veids, kā uzreiz saņemt konkrētu atbildi un izvairīties no pārpratumiem.

Inbox.lv piedāvā neskaitāmus pakalpojumus un produktus. Jūs ikdienā noteikti saskarieties ar visnegaidītākajiem jautājumiem…

Manam darbam ir vairākas puses. Pamatu pamats ir perfekti pārzināt visu par un ap Inbox.lv pakalpojumiem un produktiem. Man jau laikus jāparedz visi iespējamie jautājumi. Pirms uzsākt reālu darbu, veselu mēnesi pavadīju izzinot dažādus portāla darbības principus. Arī tagad, iznākot jaunam produktam, mans pirmais uzdevums – zināšanu apjoma papildināšana. Otrs moments ir pati saziņa, jo, cik cilvēku, tik situāciju. Šajā darbā ir jāmāk pielāgoties visām iespējamajām situācijām – tas, kas vienam ir acīmredzams un saprotams, citam var sagādāt grūtības. Te vēlreiz jāpiemin, ka tieši telefoniskā saziņa pamatīgi atvieglo darbu.

Kāds atgadījums ir bijis visspilgtākais šo piecu gadu laikā?

Es atminos daudz un dažādus interesantus atgadījumus – tie ne tikai uzlabo garastāvokli, bet arī padara ikdienu krāsaināku. Pavisam nesen atgadījās kas tāds, ko ilgi neaizmirsīšu! Darba dienas beigas, „galva pilna”. Zvans. Paceļu, dzirdu draudzenes balsi, ar kuru plānoju pēc darba doties uz teātri. Saku, ka plāni nav mainījušies un tikšanās paliek spēkā. Bet izrādās, ka zvanītāja bija viena no Inbox.lv lietotājām, kurai bija radies neatliekams jautājums. Par laimi, viņa bija saprotoša, un arī es ātri aptvēru savu kļūdu. Pasmējāmies un ķērāmies klāt viņas problēmas risināšanai.

Visbeidzot, vēlējos noskaidrot – ko Jums pašai nozīmē Inbox.lv?

Tā ir nopietna manas dzīvesdaļa. Pirmkārt, jau darbs, ar ko esmu ļoti apmierināta! Mūsu ofisa vide rosina darboties, domāt. Arī par kolēģiem varu teikt vien to labāko – viņi ir zinoši, atsaucīgi. Otrkārt, diendienā lietoju Inbox.lv jau teju desmit gadus. Sākumā izmantoju vien e-pastu, tagad jau arī citus produktus. Teiksim, Inbox Fun – brīžos, kad vienkārši gribas atslēgties no darbiem. Līdz ar Inbox.lv izjūtu jaunās pasaules tendences e-vides attīstībā, un man ir prieks, ka varu tajā nepastarpināti piedalīties!

Šis ieraksts tika publicēts Preses relīzes. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Comments are closed.