“To, ka “Inbox” ir visapmeklētākais Latvijas portāls, zina teju vai visi. Tāpat daudzi ir dzirdējuši par mūsu ikgadējiem panākumiem “Mīlētāko zīmolu topā”. Taču vienlaikus varam lepoties arī ar to, ka esam Nr. 1 tajā Latvijas auditorijā, kura kā savu norāda krievu valodu,” gandarīta ir “Inbox” mārketinga nodaļas vadītāja Poļina Nazarova.
Kā liecina “Gemius” dati, “Inbox” ikdienā lieto vairāk nekā 737 tūkstoši lietotāju, no tiem 220 tūkstoši ir krieviski runājošie. Starp Latvijas portāliem, kurus lieto arī krievu valodā runājošā auditorija, “Inbox” vistuvākais pašmāju sekotājs ir Delfi.lv. Sīvs sāncensis ir arī “Mail.ru” (Krievija) – šis portāls Latvijas krievu auditorijā ir ļoti populārs, līdzīgi kā sociālais tīkls “Odnoklassniki.ru”.
“Lai gan iepriekš radies maldīgs priekšstats, ka “Inbox” ir tikai latviešiem, patiesībā “Inbox” ir ļoti bilingvāls. Visa informācija vienmēr ir latviski un krieviski, un ļoti bieži arī vēl angliski. Puse no darbinieku kolektīva ir latvieši, tāpēc par divvalodīgu ir uzskatāma arī “Inbox” saime. Varu droši teikt, ka “Inbox” ir integrācijas paraugs. Un tieši tāpēc mēs gūstam panākumus ne tikai latviešu, bet arī krievu auditorijā,” nianses atklāj Poļina Nazarova.
Ar šiem sasniegumiem “Inbox” ļoti lepojas. Ir radīts teicams produkts un atrasts veids, kā par to pārliecināt dažādās valodās runājošos cilvēkus. Lietotāji ir novērtējuši gan ērti un saprotami pārskatāmo web interfeisu trijās valodās, gan arī to, cik droši un nepārtraukti darbojas “Inbox” piedāvātie e-pakalpojumi.