Filtrs ir viens no vissvarīgākajiem palīgiem darbā ar pastu – to nevajadzētu novērtēt par zemu! Pareizi iestatīts filtrs var ievērojami atvieglot darbu, jo tas pārņem galveno funkciju ‒ vēstuļu filtrēšanu un līdz ar to atbrīvo Jūs no vajadzības nepārtraukti kārtot ziņojumus mapēs vai dzēst mēstules. Nebūtu pareizi uzskatīt, ka ar visām mēstulēm būtu jācīnās pasta servisam Inbox.lv, protams, mūsu tehniskā daļa strādā pie šī jautājuma aizvien pievienojot jaunas aizsardzības iespējas, taču jāatzīmē, ka vidēji dienā caur Inbox.lv pasta serveri iziet vairāk nekā 8 miljoni mēstuļu, kas tiek automātiski dzēstas un nenonāk līdz lietotajiem, taču gadās arī tādas dienas, kad mēstuļu skaits pieaug divas vai pat piecas reizes.
Mēdz būt arī tādas vēstules, par kuru saņemšanu kļūdas vai cita iemelsa dēļ ir parakstījušies paši lietotāji. Šādos gadījumos mēs esam bezspēcīgi, jo tās ir vēstules, kuras mums ir pienākums piegādāt. Bieži vien tās pat nav mēstules, bet gan ar reklāmu saistītas vēstules, kas ar laiku ir zaudējušas aktualitāti. Ir divas iespējas ‒ vai nu mēģināt atrakstīties no tās pašam, vai arī izveidot filtru, kas automātiski atzīmēs attiecīgo vēstuli kā mēstuli. Jāatzīst, ka filtrs ir drošākais veids, kā atrisināt radušos problēmu.
Visas ienākošās vēstules, ko saņem Inbox.lv lietotāji, iziet cauri iekšējiem mēstuļu atmešanas filtriem. Citiem vārdiem, šajos filtros nonāk informācija par visām vēstulēm ‒ no kurienes un ar kādu mērķi tās tiek sūtītas, taču tas, kāda informācija tajā tiek atspoguļota ir atkarīga tikai no tā, cik lietpratīgas ir attiecīgo vēstuli sūtošās personas, vai arī no tā, cik pareizi ir nokonfigurēti pastkastītes iestatījumi. Inbox.lv neizdomā pats savus vēstuļu pieņemšanas noteikumus ‒ tie ir vispārpieņemti standarti, kas ikvienam ir pieejami internetā. Ņemot vērā to, ka ienākošo vēstuļu apjoms ir milzīgs, mēs nevaram atļauties kaut ko neievērot vai palaist garām. Analizējot lietotāju jautājumus par to, kāpēc dažu firmu rēķini, vēstules par paroļu atjaunošanu un cita svarīga informācija nonāk mapē „Mēstules”, var teikt, ka 97% gadījumu problēma rodas nosūtītāja pusē, bet 2% gadījumu šādu situāciju rada lietotāja nepareizi iestatīti noteikumi un tikai 1% gadījumu šie jautājumi ir saistīti ar Inbox.lv pasta darbības īpatnībām. Vēstuļu piegādes sistēma ir neaptverami milzīga un tai ir miljoniem smalku aspektu. Nemokiet sevi! Negaidiet, kamēr nosūtītājs atrisinās savas problēmas ar vēstulēm. Jums būs daudz vieglāk un ātrāk pievienot filtru, kas automātiski pārmetīs vēstules no šādas adreses vai domēna mapē „Ienākošie”. Izmantojiet visas filtru sniegtās iespējas! Filtri spēj arī automātiski pievienot vēstulēm atzīmi „svarīgi”, piemēram, vēstulēm no darba priekšnieka, trenera, vai svarīgiem rēķiniem.
Ja nu pēkšņi ir notikusi nelaime un Jūsu elektroniskā pasta adrese ir nonākusi ļaunprātīgu spameru rokās un Jūs netiekat galā ar mēstuļu plūsmu ‒ pamēģiniet nomainīt aizsardzības līmeni uz „paaugstinātu”. Vairumā gadījumu tas palīdz lietotājiem atjaunot pastkastītes darbību. Tāpat arī vēlamies aicināt Jūs aktīvi piedalīties Inbox.lv mēstuļu apkarošanas sistēmas uzlabošanā! Ziņojiet mums par visām nevēlamajām vēstulēm, kas nokļūst Jūsu pastkastē ‒ droši klikšķiniet uz pogas „Surogātpasts” vēstules augšā. Mēs apstrādāsim visus saņemtos ziņojumus un tās vēstules, par kurām tiks saņemts visvairāk sūdzību, tiks automātiski bloķētas.
Visbeidzot vēlamies piebilst, ka, izstrādājot jaunus filtrus, pievērsiet uzmanību kritērijiem, pēc kuriem vēstules tiks filtrētas. Laukā „no” centieties norādīt nevis pilnu elektroniskā pasta adresi, bet tikai domēnu ‒ tādā gadījumā noteikums attieksies uz visiem ienākošajiem ziņojumiem šim domēnam, nevis tikai uz konkrēto adresi.
Ja esat saskārušies ar problēmu ‒ rakstiet mums feedback@inbox.lv, jo pieredzējusi Inbox.lv tehniskā atbalsta komanda vienmēr ir gatava palīdzēt atrisināt jebkuru situāciju.