Neatkarīgi no tā, kādā valodā Jūs runājiet, Inbox.lv ir gatavs sniegt palīdzību un atbildēt uz jautājumiem par mūsu portālu un e-pasta pakalpojumiem! Esam pieejami viena zvana attālumā, lai nodrošinātu Jūsu labāko lietotāja pieredzi.
Inbox.lv atbalsta dienests ir pieejams darba dienās no 9:00 līdz 17:00, zvanot uz bezmaksas numuru 82000. Ar palīdzības dienestu var sazināties arī e-pastā, sūtot ziņu uz support@inbox.lv.
“Iespēja sazināties ar atbalsta dienestu telefoniski vai e-pastā, ir ļoti nozīmīga Inbox.lv priekšrocība, kas sākotnēji var šķist nenozīmīga vai pašsaprotama. Taču to novērtē tie, kas mēģinājuši sazināties ar globāliem pakalpojumu sniedzējiem, kuri bieži nepiedāvā iespēju sazināties telefoniski, kā arī nepārvalda latviešu valodu. Arī Latvijā daudzi uzņēmumi klientu sazinu atstāj mākslīgā intelekta čata ziņā vai telefonisko saziņu piedāvā kā paaugstinātas maksas zvanu,” apgalvo Inbox.lv tehniskais direktors.
Pašlaik Inbox.lv lietotāju atbalsta dienestā strādā četri darbinieki, kas brīvi pārvalda latviešu, angļu, krievu, lietuviešu un igauņu valodu. Mūsu lietotāju atbalsta dienests piedāvā palīdzību arī Inbox.lt un Mail.ee klientiem Lietuvā un Igaunijā. Atšķirībā no citiem pakalpojumu sniedzējiem, Inbox.lv lietotāju atbalsta dienests atrodas birojā un tiešā saiknē ar IT inžinieriem, kas sarežģītāku jautājumu gadījumā spēj operatīvi atrisināt radušos problēmu.