Jaunas mapes „Abonētie” un „Sociālie” inbox.lv pastā


oktobris 8,2014

Nav noslēpums, ka katru dienu arvien palielinās reklāmas un sociālā rakstura e-pastu daudzums. Daudziem lietotājiem šāda veida vēstules ievērojami apgrūtina ikdienas darbu ar savu pastkastīti.

Ņemot vērā faktu, ka lielākā lietotāju daļa neizmanto ienākošo e-pastu automātisku filtrēšanu un visas vēstules nonāk mapē „Ienākošie”, portāls inbox.lv ieviesa izmaiņas Inbox Mail sistēmas darbā, līdz ar to visi ienākošie e-pasti automātiski tiek sadalīti trīs uzdotajās mapēs:

  • Ienākošie – šajā mapē nonāk visi e-pasti no reālajiem kontaktiem (draugiem, paziņām, darījumu partneriem u.tml.), kā arī e-pasti, kas nenonāk citās mapēs.
  • Abonētie – mārketinga un reklāmas ziņojumi no dažādiem uzņēmējiem, pasaules zīmoliem un interneta veikaliem, kā arī dažādi automātiski izsūtāmi e-pasti.
  • Sociālie – ziņojumi no sociālajiem portāliem, forumiem, diskusiju grupām, iepazīšanās un spēļu portāliem, kuros lietotājs ir reģistrējies.

Vēstuļu filtrēšana pa mapēm notiek automātiski. Tāpat kā iepriekš, var veidot savas mapes un regulēt savus filtrus. Lietotāja iestatītajiem filtriem ir visaugstākā prioritāte ienākošo e-pastu filtrēšanā.

Atslēgt ienākošo e-pastu automātisko filtrēšanu pa mapēm „Saraksti” un „Sociālie” ir ļoti vienkārši – jāieiet pasta iestatījumos, sadaļā „Interfeisa iestatījumi” un jāuzliek ķeksītis pretī punktam „Atslēgt ziņojumu automātisko filtrēšanu mapēm „Sociālie” un „Abonētie”. Ja filtrs ir atslēgts, visi ienākošie e-pasti neatkarīgi no satura tiks ievietoti mapē „Ienākošie”.

Jaunās mapes „Abonētie” un „Sociālie” ir standarta mapes, kas automātiski tiek izveidotas katrā pastkastītē, tās nav iespējams izdzēst vai pārsaukt.

Ceram, ka šo izmaiņu rezultātā tikt skaidrībā ar e-pastu plūsmu būs nedaudz vieglāk un darbs ar e-pastiem – vienkāršāks un patīkamāks. Automātiskās filtrēšanas sistēmas darbības nepilnību gadījumā lūdzam ziņot uz feedback@inbox.lv.




Šis ieraksts tika publicēts Jaunumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Comments are closed.